reede, 30. mai 2014

Viimane trenn enne võistlust - 30. mai

Sättisin ennast eile kella viie ajal talli.
Luunal oli see roheline kõik juba rinna eest maha kulunud, panin seda uuesti peale, sest kärbsed olid hunnikus seal otsas :S
Kumme peale ei pannud, tahtsin veel enne võistlust ilma sõita, sest seal nii või teisiti kummidega ei saa.
Alguses oli ikka kohutav kaelkirjak, terve esimese traavi ka. Teise traavi ajaks hakkas ilusti lõdvestama ja ei jooksnud enam selliselt kangelt. Vahepeal oli lausa väga häid hetki.
Väga pikalt ei soojendanud, sest ei tahtnud teda liialt "kuumaks kütta". Ta kipub veidi närviliseks minema, kui soojendus pikale venib. Mida läbimõeldumalt ja lühemalt teha, seda parem on ta skeemis sõita.
Kui olin skeemi läbi sõitnud, ütles K., et kõrvalt vaadates oli täitsa ilus, kuigi ise ma seal seljas tundsin, juskui oleks terve päeva rasket füüsilist tööd teinud :D
Ma ise ei jäänud väga rahule seekord, aga kui kõrvalt vaadates see välja ei paistnud, siis rohkem skeemi otsast lõpuni läbi ei teinud, harjutasin mõned korrad veel sissesõitu ja õiges kohas peatust. Tegin ette-alla traavi peale ja lõpetasingi.
Enne koplisse viimist lasin talle rinna ette veel rohelist ja putukapeletajat ning mässisime ta putukatekki, loodame, et natuke leevendab.
Kohutav närv on sees homse pärast! Võtsin eile endale veel Luuna asjad koju puhastada ja kreemitada. Emal leidus kodus maruhea mesilasvaha baasil värvitu nahakreem, peaks endale varustuse hooldamiseks selle soetama, tõesti hea on see! Mõeldud muidu kõikide nahktoodete (jalanõud, kotid, rihmad, nahkmööbel jne) puhastamiseks ja hooldamiseks. Tundub, et ratsavarustuse jaoks ka suurepärane!
Täna ma talli ei jõua, sest kella kuueni olen tööl ja õhtul on mul RG 85. lennu kokkutulek. Homme hommikul varakult talli hobust puhastama ja patse tegema. Huh, seda ma ka ei oska ju...

Kommentaare ei ole: