neljapäev, 29. mai 2014

Üksi. - 29. mai

Eile käisin esimest korda sõitmas nii, et K.-d ei olnud. Käisin päeval, kui ta oli veel tööl, aga nii me kokku leppisime, sest õhtul ma ei saanud minna ja K. pidi õhtul Fogeliga Lepa talli koolisõidukliinikumi minema.
Suht udune ja rõske ilm jälle, aga sinnateel jäi see vihm üle. Arvestasin juba sellega, et pean ootama Luuna kuivamist ja olin tallis juba natuke peale poolt ühte.
Koplis tulid nad nii ilusti mulle vastu, kui kutsusin. Üllataval kombel olid nad täiesti kuivad. Jõin natuke teed, mille ma kaasa tegin ja võtsin siis Luuna talli vahele.
Tal on rinna ees kolm suurt putukapunni, mis immitsevad vere ja õisvedeliku segu. Lasin sinna rohelist peale, saan täpilise hobusega võistlema minna :D
Puhastasin teda kohe korralikult, mul oli aega ju maa ja ilm! Panin kummid peale, sest kartsin seda, et kui Fogel jääb talli, siis on mul terve trenni aja üks põder sõita.
Aga ta oli platsil rahu ise. Fogel korra karjus tallist, aga Luuna kikitas vaid korra kõrvu ja ei vaevunud isegi vastama.
Trenn läks üllatavalt hästi. Harjutasime soojenduse ajal peatusi ja üleminekuid. Pead vehkis vaid korra.
Luunal on see skeem vist rohkem peas, kui mul! :P Tuli hästi välja, jäin vägagi rahule, saaks võistlustel ka nii.
Loomulikult ei ole see ideaalne, kaugel sellest, aga olen rahul selle kohta, kui vähe olen ma temaga ikkagi sõitnud ja kui palju me oleme suutnud selle ajaga areneda.
Võistlustel on eesmärk skeem rahulikult läbi sõita, mitte tulemus protsentides! Kardangi kõige rohkem seda, et ta skeemis ka pead viskama hakkab, see rikuks sõidu ära. Kui me suudame ilma nende rapsimisteta selle läbi teha, siis see ongi meie saavutus! :)
Jätsin K. soovil hobused pärast sisse ja täna on mul siis viimane trenn enne võistluspäeva, sest homme ma mitte mingi valemiga talli ei jõua! :( Vb ongi see puhkepäev hoopis hea.

Ja 26ndal tehtud pilte, tänud Mairitile!

Kommentaare ei ole: