pühapäev, 3. veebruar 2008

Igatsen 04.02.2008


Igatsen...hullu moodi igatsen oma hobust!

Pole päris mitu päeva talli saanud. Ei tea, kas saan ka täna-homme-ülehomme või üldse see nädal. Reedel saan kindlasti. Mul ei ole transporti, Janaril on õhtune vahetus. Ei tea, kas Engegi see nädal läheb:(

Mul on mingi hullumeelne tahtmine lihtsalt minna ja hobusel kaela ümbert kinni võtta ja teda pikalt kallistada. Ta on nii eriline...

Mult on nii palju küsitud, et miks ma ostsin endale traavli ristandi. Miks ma ostsin endale nii väikest kasvu hobuse, kui ise olen 170 cm pikk? Miks ma ostsin endale noore hobuse?

Aga teate, mis....ta on kõik, mis ma tahta oskan. Tegelikult ju KES! Miks inimesed tihti loomi elututeks nimetavad? Ise tegin ka just seda...

Tal on hing sees, ta on isiksus... Sõnastan ennast ümber... Ta on kõik, KEDA ma vajan ja tahta oskan!

Armastan seda hobust lihtsalt tohutult...olgu ta siis kasvõi puhas traavel, veel noorem kui praegu või muldvana ja ainult meeter kõrge... Ta on ikkagi minu jaoks see, keda minu hing vajab!

Ma ei tea, kas ma suudan või oskan talle pakkuda parimat elu, mida ta väärib! Aga ma teen selleks kõik endast oleneva...

Igatsen...

2 kommentaari:

TuuliR ütles ...

Mina ei kavatse küsida sinult, mis traavli ristand, miks nii väike. Sest Mina küsin vastu sellistele küsi mustele Aga kes siis veel? Mida ma teeksin 175 kõrge KWPN iga? MItte midagi muud kui oma ristandtraavliga kelle turjakõrgus on vaid 154cm.. see on 22 cm vähem kui minu pikkus... Aga mul ei oe vaja suurt hobust, mulle piisab sellest pisikesest hobusest kellel on suur süda ja suur tahe .. :)

Lili ütles ...

Nii ongi!:)