pühapäev, 6. juuli 2014

Kuumus tapab - 5. juuli

Mulle tohutult meeldivad soojad ilmad, soe päike ja palavus...aga mitte ratsutades :D
Jõudis uus kuumalaine peale maikuu soojasid ilmasid ja trenni teha on suht ebamugav. Läksin ka, totakas nagu ma olen, keset päeva trenni.
Mairit oli ka kaasas :)
Trenn oli lühike, aga hea. Panin koolisõidusadula, aga geelpadja sellele alla. Putukaid on nii palju, et sõita ei näe :S
Luuna oli väga hea, kuigi veidi uimane/laisk. Tegin kerge sooja ette ja alustasin sujuvalt skeemiga. Ma ise jäin rahule, polnud seni nii hästi veel välja tulnud, isegi täisistaku osa oli enam-vähem. Koolisõidusadulaga on palju lihtsam täisistakut sõita. Luuna ei läinud üleminekutel krampi.
Üldse on ta hakanud paremini lõdvestuma ja läbi selja liikuma. Areng on märgatav ja ma olen selle üle väga rõõmus :)
Peaga vehkimine on jäänud märkamatuks, hobune on olnud viimastel kordadel juba trenni alguses mõnus ümar ja lõdvestunud. Olen saanud seetõttu temalt veidi rohkem ka nõudma hakata. Siiani tähendas temale liigselt "peale käimine" seda, et ta tõmbus koheselt krampi ja/või vehkis peaga.
Kuna skeemi läbi sõitmine oli sujuv ja meeldiv, siis tegin kohe pika ratsmega traavi peale ja lõpetasime ära. Ma lihtsalt ei jaksa sõita selle lõõmava päikese ja putukate parvega. Üks parm võttis mul lausa põlvest läbi pükste lihatüki kaasa ja läks puu otsa sööma :S
Pärast pesin Luunat, ta nii mõnules, jätsin ta jahedasse talli puhkama...putukatest!

Kommentaare ei ole: