teisipäev, 1. juuli 2014

Täisistak! - 30. juuni

Eilse trenniga ma rahule ei jäänud...põhjuseks on täisistak :S
No trenni algus oli paljutõotav, vaatamata sellele, et sõitsin Luuna enda sadulaga, aga endiselt ei ole me suutnud selgeks teha, kas see sadul on tema käitumise põhjusteks, sest näiteks eile oli ta trenni esimestest minutitest alates väga mõnus ja järeleandlik. Sammus isegi sirutas ratsmele vastu ja otsis kontakti, esimene traav oli ka ülipehme ja hea sõita.
Kõik oligi hea, kuni selleni, et hakkasime skeemi läbi sõitma, mis muidugi ühes kohas läks meelest ja kui tuli koht, kus pidi 20 m ringi tegema täisistakus, siis K. ütles, et ma ei hoiaks ennast põlvedega sadulas ja et ma laseks ennast õlgadest vabamaks ja vaataks kõrgemale, sest tekitan muidu endale toolistaku. Sellega seoses läheb ka hobune krampi ja tõstab pea taevasse.
Jäin seisma ja mõtlesin järele, ma tõesti hoian täisistakut sõites põlvedega ennast sadulas kinni! Õudne! Jätsin kohe skeemi pooleli ja lasin K. tähistatud väljakule harjutama, ise läksin kõrvale täisistakut harjutama...
Ega ikka ei jaksa küll ja tee, mis tahad, ise olen krampis, hobune on krampis, painet pole jne jne. Ühesõnaga masendav :(
On, mille kallal tohutut tööd teha, sest see ei ole kohe mitte kena! Ebamugav nii mulle kui hobusele.
Hiljem tegin veel skeemi otsast lõpuni läbi. Sel korral oli natuke parem, suutsin ennast mõnda aega sadulas kontrollida, aga väga raske oli ja rahul ma sellega küll ei olnud. Ülejäänud skeemi osa on juba rahuldav, kuigi harjutada on kõvasti vaja.
Nüüd meil platsil tähed kiletaskutes ja peavad vast kauem vastu, kui ühe vihmasaju :)
Eile panin Luunale putukateki selga, enne, kui koplisse viisime, sest ta oli eest jälle nii ära söödud, et paha vaadata kohe. Enne olgu need paljad õlad, kui täiesti veriseks näritud rinnaesine.

Kommentaare ei ole: