pühapäev, 13. juuli 2014

Võistluspäev: 13 ei ole ilmselgelt mu õnnenumber! - 12.juuli

Kella poole üheksaks tuli Mairit mulle järele. Pakkisime asjad autosse ja talli.
K. tegi just bokse, tõime seejärel hobused sisse. Putukatekke ja maske ei olnud nad suutnud seekord koplisse kaotada, kõik oli seljas/peas, kus vaja:) Seetõttu olid hobused ka mõnusalt puhtad. Natuke käisin harjaga üle ja hakkasime patse tegema.
Seekord tuli paremini välja juba, ei pidanud mitut patsi korduvalt üle tegema. Luuna küll väsis ühel hetkel sellest patside punumisest ja hakkas rohkem siputama, aga polnud hullu, saime suht ruttu need tehtud. Meil jäi lõpuks isegi pool tundi aega veel toas istuda ja muljetada, riided vahetasin enne hobuste peale laadimist ära.
K. arvas, et Fogel hakkab treikusse panekul kahel jalal käima, sest viimasel ajal on ta treikuga natuke jonninud. Luuna pidi esimesena peale minema. Ja hoopis Luuna üllatas negatiivselt, sest treilerisse ta minna küll ei kavatsenud. No tegelikult ei läinud laadimisega ikkagi kaua, sest paaril korral stekiga märgu andmist, et tagurdada ei tohi ja ta jalutas kenasti peale. Fogel läks peale üllatuslikult hästi.
Treiler hakkas K. elukaaslasega ees minema ja K. vahetas ruttu riided, et teise autoga järele sõita. Tagasi pidi K. ise treikuga sõitma.
ST sõidu viimased alles sõitsid, kui me sinna jõudsime. Hakkasime aga tasapisi hobuseid valmis panema. Sooja tegemist alustasime sealsamas auto juures koplis, sai tasakesi traavi tiksuda küll, kuigi suhteliselt ebatasane pinnas oli seal.
Õigele soojendusväljakule sai alles 5 võistlejat enne enda starti, sest üle viie sinna lihtsalt ei lubatud. Tegelikult oli isegi nii natuke kitsas, kogu aeg pidid silmad-kõrvad pärani olema, et kellagagi kokku ei põrka või ette ei jää.
K. startis kümnendana, mina olin kolmeteistkümnes.
K. veel enne rääkis, et see plats on ju "tagurpidi", et skeem võib sassi minna. Ma suure suuga kiitsin, et mis tagurpidi, plats on ju plats ja kõik on omal kohal, kuidas saab sassi minna.
Tuli siis minu kord. Luuna oli ebatavaliselt innukas Fogelit otsima ja Fogel karjus soojendusplatsi taga, see ajas Luunat närvi. Ta ei olnud tavapäraselt lõdvestatud ja raske oli sõita nii. Poolde skeemi saime kenasti, isegi täisistaku osa enne galopile tõstet ei tundunud kõige hullem. Siis aga tuli mu enda puusse panek, kus galopi voldil ma ei teinud seda lõpuni, vaid panin õkva vale tähe poole minema.
Kohtunik kutsus enda juurde, seletas, mis valesti, alustasin siis uuesti samast kohast, aga Luuna oli juba nii närviline, kiskus kohtunikuga rääkimise ajal mul ratsmed jõuliselt käest ja peale seda ei tulnud skeemist ka enam midagi välja. Hobune oli seljast kumer ja jooksis jäigalt, ma ise olin käega löönud! :S
Olin enda peale nii vihane. Karma võlg sai tasutud KOHE! Ei tasu kiidelda, et ei lähe sassi. Skeem oli mul väga hästi peas, ma kartsin hoopis, et see läheb meelest. Aga mul lihtsalt läksid platsi poole sassi ja kõik!
Luuna oli läbimärg, kui lõpetasime, päris tükk aega jalutasin teda, kuni ta kuivas. Minu meelest oli ta ennast lihtsalt märjaks närveldanud. Sest päris pikalt sai ikka oodata enne enda sõitu ja Luuna oli siis juba kärsitu.
Saime 17ne (60,000%) võistlejapaari seast 13nda koha! Irooniline, mis?!
Mõni pilt sõidust, tänud Mairitile!
K. sai samas sõidus teise koha, nii et midagigi head! :)
Võtsin Luuna lahti, päitsed pähe, siis kohe parem olla hobusel.
K. sõitis enda teise sõidu ka ära. Ootasime soojendusplatsi ääres. Luuna oli nii rahulik ja kannatlik, seisis ühel kohal, toetas pead aiale ja tukkus :)
Suht kohe, kui K. oli oma sõidu lõpetanud, panime hobused peale. Luuna jälle natuke torises, aga läks ikkagi suht kiiresti peale. Fogeliga polnud üldse muret.
K. juures pakkisime asjad lahti, tegime hobustel patsid lahti ja lasime nad kohe koplisse sööma. Ise läksime grillmajja vorste grillima ja šampust jooma. Kõht oli nii tühi ja tühja kõhu peale šampust ei tahtnud, samas oli vaja ju K. teist kohta tähistada!
Mairit, hea inimene, viis mu pärast koju ja jäi mulle isegi seltsi, veinitasime veel õhtul õues, nii hea oli :)
Oma eesmärgi ma siiski täitsin, viimaseks ma ei jäänud ja küll teinekord läheb jälle paremini, päevad ei ole vennad.

Kommentaare ei ole: