teisipäev, 8. juuli 2014

Polnud hea trenn - 7. juuli

Terve pere tuli eile talli kaasa. Sain sinna aga alles 19:45 paiku, sest olin seitsmeni tööl. Samas, ega päeval pole seal midagi teha ka, kui väljas varjus ligi 30 soojakraadi on.
K. oli Fogeliga lõpetamas ja Luuna oli talli ees aias. Ei hakanud katsetamagi teda tallis valmis panna. Tõin kõik asjad välja ja jõudsin juba sadulani, kui tuli meelde, et selles vale kaar sees. Uuesti siis sadul maha ja vahetasin kaare ära, võttis ikka tükk aega. Selle ajaga jõudis K. juba Fogeliga sisse tulla ja sain siis Fogeli peast putukamütsi ka Luunale (Luuna oma oli koplisse kadunud, aga ei leidnud üles viimase otsimisega).
Kadri oli käinud hobustel papud korda teinud. Enne trenni lasin hobuse ja ennast putukapeletajaga üle :P
Eile oli Luuna kergelt krampis. Ei tea, kas sadulast jälle, koolisõidusadulaga selline asi kadus ära. Eriti trenni alguses. Poole trenni pealt nagu läks paremaks. Skeemiga ma rahule ei jäänud, sest pidev võitlus käis selle üle, et hobune eest pehme ja järeleandlik oleks, tema tahtis ringi vahtida ja ei mõelnud ilmselgelt sellele, mida ta tegema peaks.
Täisistaku osaga ma loomulikult rahule ei jäänud, vajume siis ringil sisse, paine on vale ja üldse kõik on kuidagi vale :D No harjutasime peale skeemi seda veel ja siis tuli nagu paremini.
Aga mis on paremaks muutunud selle ajaga, kui temaga sõitnud olen:
1) hobune on elastsem, on hakanud läbi selja töötama
2) galopitõsted oleme saanud rahulikuks ja peale galoppi pole enam seda pidevat närveldamist
3) hobune painutab paremini, temalt saab rohkem nõuda, ilma, et ta vastu (loe: peaga vehkima) hakkaks
Leian, et oleme positiivselt siiski edasi arenenud, vaatamata sellele, et ma kipun seal seljas kohati jahukotiks muutuma.
Nüüd aga selline pisike jamake, et eile tekkis üks sadula ostja. Lubas lausa täna sadulale järele tulla. See tähendab, et ma ei tea, millega ma võistlen :P
Ja mul on nüüd Roheline Kaart ja klubi (RK El Awrah Endurance Team). Selle klubi valikuks oli mul mitmeid põhjuseid ja olen oma valikuga rahul :)

Kommentaare ei ole: