esmaspäev, 11. veebruar 2008

Engega tallis 11.02.2008

Eile läksin Engega peale tööd talli. Enge oli vahepeal "kadunud" ehk siis reisupeal:P
Rafters oli väga mudane ja seetõttu sain mina Hanksi enne puhatatud ja läksin maneeži. Sain ta käe kõrval liikuma ja keskendusin peamiselt peatustele käe kõrval. Ka see hakkab meil juba täitsa hästi välja tulema, ta juba ise teab, et kui must paar sammu ettepoole astub, siis peab tagasi astuma. Nii me seal harjutasime neid peatusi, vahepeal jälle jooksime ja feissisime, ta on väga hästi hakanud minuga kaasa liikuma, enam ei pea tagant talle peale suruma. Ma teen kaks kiiremat sammu ja hobune kohe ka. Hea!:)
Ei teinud pikalt seekord, Enge tuli Raftersiga maneeži. Kuna Rafters ei olnud mõnda aega saanud joosta, lasime hobused lahti. Rafters kukkus Hanksi kiusama kohe:D Pani talle hambad turja peale ja nii 30 sekundit ei lastki lahti, Hanks maigutas Raffile suud ja oli väga paanikas näoga, muutusin juba murelikuks ja siis Enge läks vahele. Hanks sa ikka väga haiget:(
Aga peale seda ta hakkas vastu ka, ta ei last Raftersit endale enam nii ligidalegi, et ta teda hammustada saaks: tegi küünalt, pani Raftersile tagant üles ja hakkas üldse rohkem vastu!:) Selle üle oli mul hea meel, sest ta on ikka väga alandlik karjas ja sellest on mul lausa kahju!
Ei hakanud hobusele seekord tekkigi peale panema, sest tal ei läinud nahk niiskekski. Boksis andsin talle porgandeid ja heina ning taaskord järgmise korrani;)
Hobused ajavad karva, kevad tuleb...juhhei!:)

2 kommentaari:

Ingrid ütles ...

Hanks on nagu Albagi siis, ta on ka karjas väga alandlik. :P Ma olen ainult ühe korra elus näinud, kuidas Albatross karjamaal kellelegi kõrvu lidutas, aga sellega asi ka piirdus. :D Aga talle õnneks täitsa meeldib vahest omaette olla, nii et tülinorijate seltsi ei lähe, kui sõpru parasjagu võtta pole, muidu oleks küll peksukott vist. :P

Lili ütles ...

Hanks alguses oligi peksukott, iga päev tuli mitu armi juurde. Teda ei võetud üldse karja vastu ja hoidis lõpuks omaette. Nii kaua, kui talli toodi Feta, tema on ka noor hobune (mitte küll nii noor, kui Hanks), aga eks nad tunnevad kuidagi, et peavad kokku hoidma, sest koplis on näha, et on kari ja eemal on Hanks ja Feta:P Hanks jah ei hakka vastu tavaliselt, maigutab nagu varss suud lihtsalt, umbes, et ma olen ju nii pisike ja abitu, ära tee liiga. Aga kui tal ikka kopp ette saab, siis oskab enda eest seista küll:)