esmaspäev, 25. veebruar 2008

Hüpped 25.02.2008

Eile läksin Engega talli. Sel nädalal mul endal jälle autot ei ole. Ka seekord jõudsime viie aeg, Raivo ja Liia tõid just hobuseid sisse ja Carinda oli juba talli vahele seotud.
Järeldus...jälle peab ootama:D
No võtsime siis rahulikult, puhastasin hobust põhjalikult ja tegin talle sügamiskuuri. Talle niiiiii meeldib:D Peale puhastamist pidime veel natuke aega ootama ja siis Raivo helistas, et nad lõpetasid.
Läksime siis maneeži, meil kummalgi ei olnud midagi eriti plaanis. Kõigepealt mu hobune muidugi püherdas:D Tegin Hanksiga mõned maaharjutused ja siis tulin mõttele, et miks mitte lasta tal üle mõne takistuse joosta.
Mõeldud-tehtud.
Tassisin seina äärde ühe takistuse. Jooksutasin siis hobuse soojaks ja panin talle ühe maalati, millest ta esimesel korral mõnusa kaarega üle hüppas:D
Tegin risti ja panin ette ka valiklati, esimene kord läks traavis, siis juba galopis ja täitsa ilusti:)
Tõstsin nii 70 cm kõrguseks lattaiaks, ja lasin seal mõned korrad üle. Poiss hüppab täitsa kenasti võrreldes sellega, mis ta alguses takistuse peal tegi...jalgu korjab isegi!:)
Rahustasin siis poisi maha peale hüppeid ja ta oli ikka nii väsinud, et seda oli igast tema keharakust näha...ei teinudki nagu midagi, aga ega tal ju võhma ja füüsist ei ole:P
Panin teki selga, jalutasin pikalt, nii kaua, kui Enge Raffile hüppeid tegi.
Tallis jätsin talle teki selga igaks juhuks ja hein oli talle ette pandud juba.

9 kommentaari:

TuuliR ütles ...

Tahtsin lihtsalt mainida, et Hanksi poolvennast mul pilte ei ole ja ei tule ka... :(
Täna selle poisi passi sirvides avastasin, et mitte ainult Hanks ei kaotanud sugulase vaid ta oli kaugelt-kaugelt sugulane ka Samiga... :(

Lili ütles ...

Oot, ma ei saa nüüd aru, sa räägid Hailstone'st? Ta surnud?:O:S

TuuliR ütles ...

Loe HOBU foorumist vaktsineerimise teema tänaseid postitusi....

Lili ütles ...

Ma pole hobufoorumis nii kaua käinud, lähen vaatama.

Lili ütles ...

Lugesin selle teema seal läbi ja väga kahju ikka:( Kuidas inimesed saavad nii hoolimatud olla ja oma loomi mitte vaktsineerida:S

TuuliR ütles ...

Sellest ma saan aru, et pole räägitud teetanuse ohtlikusest nii laialt kui marutaudist. Aga aru ei saa ma sellest kui müüakse vaktsineeritud hobust aga unustatakse mainida, et ainult marutaudi vastu . Kolm elementaarset vaktsiini minu meelest on Gripp, teetanus ja marutaud. Gripp sealhulgas seetöttu, et ta käib enamasti teetanuse omaga koos ja on nöutav vöistlemiseks.,

Lili ütles ...

Kui ma ostsin Hanksi, oli tal ka ainult marutaud tehtud. Öeldi ka, et vaktsineeritud. Aga no ma lasin kohe vaktsiinid ära teha ja märtsis lasen lisaks gripp-teetanusele ka marutaudi uuesti teha. Aga minu hobune ja Hailstone mõlemad ju Säreverest ostetud.

TuuliR ütles ...

Hailstone on Maila juurest, ma ei tea vblla oli millalgi ka Säreveres...

Lili ütles ...

No eriti vist vahet pole, nad seal sama perekond tegeleb nende hobustega seal.