kolmapäev, 13. veebruar 2008

Uus harjutus 13.02.2008

Eile läksime Engega talli, ostsin hobusele ka porgandeid kaasa. Hanks oli seekord kuidagi mudasem, kui tavaliselt, aga ei midagi hullu. Kui enne oli nii, et teda lahtiselt puhastades ei saanud vabalt siiski temast eemale astuda ja tema ümber käia, siis nüüd on poiss nii tubli juba, et võin käia harjade kasti juures ja tema ümber, ilma, et ta kohe astuma hakkaks, kui juba natuke kauemaks tähelepanu hajub, siis astub vaikselt sammu ja vaikselt teisegi...arvates, et ma aru ei saa!:D Aga usun ja loodan, et jõuame kunagi ka selleni, et võin kasvõi teise ruumi minna, aga poiss ikka seisab ja ootab, nii kuis peab!:P
Ühesõnaga puhastasime hobused, läksime seekord kohe koos maneeži, mul oli plaanis harjutada uut asja, mida ma arvasin, et on raskem talle selgeks teha:D
Hanks on vägagi selgeks saanud feissimine, seetõttu oli mul raske talle õpetada minu ümber liikumist. Nagu kordel, aga jalutusnööri otsas ja lihtsalt sammus ümber minu. Ta ei saanud aru, mida ma temalt saada tahan, kui ühe käega teda justkui edasi suunasin ja teisega tagant peale surusin. Tema feissis:D Isegi, kui ta tegi kaks edasiviivat sammu, siis kohe kiitsin ja nii see lõpuks tuli, ta sai isegi ringi minu ümber käidud lõpuks ja hakkas asja taipama:D Ei pakkunud trenniga üle ja lõpetasin selle hästi, tema tegi, mis mina tahtsin ja kiitsin teda!
Pärast harjutasime veel käe kõrval seisma jäämist, see on juba suht hea, aga alati võiks parem olla!:D
Kui trenn läbi, lasin ta lahti, jalutas niisama ja natuke jooksis Raftersiga koos.
Tekk selga, kuna HULLUMEELNE tuul oli väljas, ja talli. Hein ja porgandid ette! Tubli poiss, nagu alati!:D

Kommentaare ei ole: