pühapäev, 10. veebruar 2008

Usaldus! 10.02.2008

Täna läksin Janariga poole kolme paiku talli. Võtsin kaasa porgandeid.
Sinna jõudes nägin, et hobused on alles väljas. Kopli värava juures oli selline mudamülgas ja ma murdsin pead, kuidas oma hobuse sealt kätte saan:D Panin ennast siis mundrisse ja leppisin tõsiasjaga, et saapad saavad VÄGA mudaseks:P Kutsumise peale tulid Feta ja Hanks ilusti kopli värava juurde, kinnitasin Hanksi päitsete külge nööri ja teisi hobuseid eemale peletades manööverdasingi hobuse sealt kuidagi välja.
Nühkisin talt suurema muda maha, ta oli teistega võrreldes tegelikult ikka väga puhas. Läksime maneeži, Janar võttis fliisteki kaasa.
Sain ta kohe käe kõrval liikuma, tegime peatusi jms. Ka feissimise tuletasime meelde. Mõtlesin siis, et proovin midagi, mida ma veel proovinud ei olnud. Tahtsin ta endaga koos liikuma saada, aga ilma päitsete ja nöörita. Lasin ta lahti. Ta hoidis minu juurde ilusti, hakkasin teda siis julgustama edasi liikuma, ta jooksis suurepäraselt minuga kaasa, tegi kiiruse muutusi minuga koos ja ka peatusi. Siis proovisin feissimist ja taandamist ka ja ka see tuli välja, vaata, et paremini, kui päitsete ja nööriga! Super!
Mõtlesin, et lähen veel edasi meie usalduse kasvatamisega ja panin seina äärde madala risti. Hakkasin jooksma, teda kaasa ergutades ja ta tuli koos minuga sealt üle! Vau, see oli mega tunne...ta usaldab mind nii palju, et järgnes mulle isegi üle takistuse. Ja kõige parem on veel see, et kohe, kui ma peale takistust seisma jäin, jäi ka tema minu juurde, kasvõi poole sammu pealt! Ta oli kogu aeg minuga, ta ise tahtis minu ligidal olla ja minuga koos joosta. Tulime veel sealt mõned korrad üle...ta järgnes mulle iga kord ustavalt!
Mu hobune usaldab mind! Juheiiii:D
Janar oli ka maneežis kogu selle aja, Janar võis kui palju tahes tähelepanu üritada endale tõmmata, aga Hanks hoidis ikka minu ligi ja järgnes mulle kõikjale:) St ta ka eristab mind teistest!
Täna tundsin, et mu hobune armastab mind vastu! Ta usaldab mind täielikult ja austab mind! Oeh, mul pole ta jaoks sõnu, ta on parim!
Jalutasin temaga pärast, kuna oli natuke niiskeks jooksnud ennast, ma ise olin ka nii väsinud:D Panin fliisi selga ja siis talli. Ta sai oma porgandid ja heina ja jäi rahulolevalt boksi nosima.
Järgmise korrani, semu!:)

Kommentaare ei ole: