esmaspäev, 25. veebruar 2008

Mis mul Hanksiga plaanis on?!:D 24.02.2008

Käisin pühapäeva õhtul tallis Janariga. Läksin viie aeg, tipptunnil:D, sest kogu tallirahvas oli korraga seal ja tahtsid maneeži saada.
Lisete oli juba käinud, Enge oli parajasti maneežis ja Raivo ning Liia puhastasid Carindat, et peale Enget minna...sellest järeldasin, et aega läheb veel palju!:P Raivo ütles, et neil ei lähe kaua. Aa ja Raivo küsis mult, et Lili, mis sul Hanksiga plaanis on...ma ei saanud alguses pihta, milles asi...ütlesin, et ei tea veel, mis täna teen:D Siis küsis, et kavatsed ta ikka sadulasse ka panna... Ma ütlesin, et ikka kavatsen, aga sinna läheb aega veel:D Siis ma ei saanud ikka aru, et miks kurat ta kogu aeg kipitab selle minu hobuse sadulasse panekuga, aga siis Enge pärast ütles, et eks Raivol on häda, et kui ilmad soojaks ja kuivaks lähevad, siis ta tahab maneeži oma tehnika lükata...ja maneežis oleks mul hea hobune sadulasse panna, ehk siis enne seda, kui maneež kasutuskõlbmatuks tehakse...aga mina sellepärast kiirustama küll ei hakka:D
Võtsin siis hobuse välja, ta oli seekord nii mudane. Tal on karv väga lahti ja seetõttu nahk sügeleb, puhastamise ajal pean igat kohta mitu minutit kraapima, et ta sügamisvajadusi rahuldada:D Aga tal oli nii mõnus, et ma ei saanud jätta ka sügamata:D Kael on juba suht talvekarvavaba:D
Puhastasin teda siis seal tasapidi, arvan, et umbes 15 minutit, sain korralikult puhtaks ka lõpuks. Jootsin teda ja mõtlesin, et lähen siis tasapidi maneeži poole. Kuna sealt kostus veel kuminat ja nägin varjude järgi, et hobune traavib, siis jalutasin õues VEEL mingi 15 minutit...olin juba suht vihane, kuna meil ei olnud autol pooltulesid (mida Raivo ka teadis) ja pimedas tagasi sõita oli suht jama. Aga muudkui pimenes ja pimenes ja lootus, et hämaras koju saame, kustus.
Läksin siis maneeži ukse taha, piilusin vahelt sisse ja küsisin, et kaua läheb veel. Vastati, et 6-7 minutit veel...nad filmisid seal:S No krt, kui ta teab, et ma pimedas ei saa minna ja ta kuulis, et ma õues jalutan pikemat aega, teinud siis kiiremini...ütlesin, et davai, pean siis ära minema, kuna ei saa ju pimedas sõita.
Siis taipas mind maneeži lasta...nad veel jalutasid seal hobust. Nii kui Hanks maneeži sai, viskas ukse ette pikali ja püherdas, tal ikka see karvavahetus ajab naha nii kihelema:D
Lasin Hanksi lahti, alguses käis natuke Carinda sabas, aga kui see jalaga äsas, siis tuli Hanks minu juurde ja täitsa lahtiselt tegime harjutusi, mida muidu teeme nööri otsas...:D
Kui teised maneežist ära läksid, siis Hanksil tuli jooksutuur ja lasin tal kepsutada nii palju, kui süda lustis:D
Hästi vahva on see, et kui tal need tuurid peale tulevad, siis ta jookseb ja jookseb ja jookseb ja paneb tagant üles jne...tal on nii fun...aga siis, kui arvab, et aitab küll, tuleb ise keskele minu juurde:)
Võtsin ta siis kinni ja üritasin teda enda ümber ka liikuma saada, mis seekord õnnestus kohe!:)
Jalutasime natuke ja läksimegi talli ära, panin heina ka ette natukene.
Mul on imearmas hobune, kas teate?!:)

Kommentaare ei ole: