laupäev, 9. veebruar 2008

Mu hobune on megahüpersuper äge:D 08.02.2008




Ei ole Engest juba tükk aega midagi kuulnud ja Janar on haige, seetõttu läksin eile peale tööd kohe üksi talli. Nii ootasin juba sinna minekut, tahtsin hullu moodi oma hobust näha!


Võtsin kaasa ka porgandeid ja kui talli jõudsin läksin kohe hobuse boksi teda nunnutama. Mind võttis vastu veel pikema lakaga iludus, kelle silmadesse vaatamine teeb mu päeva nii rõõmsaks:D


Valmistusin veidi, võtsin harjade kasti välja, panin kindad kätte ja siis tõin hobuse välja. Puhastasin teda, nagu alati, lahtiselt. Ta oli seekord hull sügamismaniakk:D Puhastasin teda ja kui nägin, et tal mingi koha peal mokk pikaks venis, siis sügasin tükk aega teda selle koha pealt, talle NII VÄGA meeldis, et oleks peaaegu et pikali kukkunud vahepeal:D Pea viltu, kael kõveras ja kolme jala peal seisis, kui teda õla pealt sügasin:D Nii äge, ta ei ole varem nii teinud. Ta nii nautis seekord puhastamist, et tegin seda väga põhjalikult ja sügasin teda siis nendest kohtadest, kus tal sügeles:D


Võtsin siis teki näppu ja maneeži poole. Mõtlesin, et üritan ta jälle käe kõrval liikuma saada. Kohe, kui ise jooksma hakkasin, viskas ta mul kõrval tagant üles, vaata, et jään alla talle:D Lasin ta siis lahti, et mulle jõudis kohale, et tal energiaülejäägid.


Nii kui ta lahti pääses, püherdas pikalt ja tegi selliseid tuuritamisi ja tagant üles loopimisi, mida ta veel elu sees teinud ei ole minuga koos olles vähemalt:D


Mina lihtsalt olin maneeži keskel ja naersin ja filmisin (filmi lingid siin olemas). Tal oli NIIII fun, et mul oli fun:D Ta oli nii õnnelik, et sai pinnasele, kus on võimalik trikitada (koplis ju mudamülgas) ja nii ta seal oma 5 minutit lihtsalt jooksis ja pukitas ja pani tagant üles, ühest maneeži otsast teise ja siis jälle tagasi. Üritas mind vahepeal mängu kaasata, kui jooksis täie auruga minu poole, vaata, et peaagu otsa, vehkis peaga ja siis minema jälle. Issand, kui õnnelik ma olin:D


Ja siis lihtsalt sekundi pealt ta jäi sammu ja tuli minu juurde, endal õnnis nägu peas:D Vau...ta tuli ise minu juurde...teate ka, mida see tähendab:D Mina tean;) Ma pole ammu niiiii õnnelik olnud...mul on nii fun hobune...nagu nii elurõõmus ja noor ja...mul ei ole lihtsalt sõnu:D Selle eest pean suuresti tänama ühte enda väga head sõbrannat, kes on mind aidanud selle hobusega tegelemisel ja see on 100% mu hobust paremaks muutnud, elurõõmsamaks, minuga arvestavamaks...Tänud sulle...Sa tead, kes Sa oled!;)


Kui hobune oli natuke rahunenud, ta oli märg rinna eest, siis panin ta ka endaga koos liikuma, ILMA MINGISUGUSTE abivahediteta ta jooksis minuga koos, arvestas minu liikumisega, suundadega...ta on lihtsalt super! Käis mul järgi nagu filmis, ausõna:D See on maailma parim tunne, kui sul on hobune, kes sind nii väga usaldab! Love him just so much!


Siis jalutasime ka veel koos ja panin talle teki selga, sest ta oli ikka suht märg rinna eest ja esijalgade vahelt. Nii naljakas oli see, et nii kui talle teki selga sain, siis ta jalutas minema, aga tuli ringiga tagasi, et oo, sry, sa ei jõudnud kinnitada veel:D


Jalusime veel ja siis tegi ta midagi imelikku, ta pani oma nina kõhu poole, nagu sügeleks, aga võttis kohe ära. Sügasin ise teda siis kõhu alt ja kui mokk enam pikk ei olnud, siis kõndisime edasi ja mõne sammu pärast tegi sama moodi teisele poole:D Eriti kaval ikka:D Sügasin siis teiselt poolt ka, siis jäi rahule:D


Seejärel läksime talli tagasi, panin ta boksi, heina ette ja viisin talle porgandid.


Tulin tallist ära selline õnnetundega, et ma oleks taht lihtsalt ümber talli paar ringi joosta...terve tee naeratasin, nagu lollakas:D


Mul on lihtsalt maailma parim hobune!

2 kommentaari:

Ingrid ütles ...

Nii tore lugeda, et teil hästi läheb ja lõbus on. :D
Ma Albatrossil üritan ka sügamiseks seda "õiget kohta" leida, aga ta pole vist selle koha pealt nii emotsionaalne. :P Üldiselt talle puhastamine jms meeldib ja mõned kohad on küll, mille puhastamise ajal ta nagu eriti liikumatukas jääb ja tundub, et naudib küll, aga nii otseselt ta seda välja ei näita, nagu paljud teised hobused (ja ka Hanks). ;) Kõige rohkem keerab ta pea natuke viltu ja mokk vaevunähtavalt paar korda käib. Samas, pole vist vahet, kuidas ta täpselt reageerib, kui ma seda imepisikestki märguannet suudan märgata, siis on hea ju küll. :D

Võib-olla ta lihtsalt ei sügele?! :D

Lili ütles ...

Enne Hanksil ka ei sügelenud:D Nüüd kaks viimast korda on ta nagu eriti nunnult reageerinud sellisele sügamisele. Ta tõesõna pidi peaaegu pikali kukkuma, kui teda ühest kohast sügasin. Ta on üldse kõvasti emotsionaalsemaks muutunud, mille üle mul on väga hea meel!:)