kolmapäev, 3. oktoober 2007

Blogi! 03.10.2007

Ma imestan enda järjepidevust seda blogi kirjutada. Ma ei ole tavaliselt pooltki nii püsiv, aga see millegi pärast köidab mind ja hea on ise hiljem lugeda:)
Aga täna siis läksime Engega suht varakult talli. Tüübid olid koplis ja tõime kõik kolm sealt ära: Hanksi, Raftersi ja Flika.
Enge läks sõitma, ma siis tegin ka poisile kordet jälle...ikka nagu eelmiselgi korral, hästi vähe, aga ilusti. Pärast veel mõned peatused käe kõrval.
Täna pesin poisi jalgu õues...panin ta aia külge kinni. Tal on nii loll komme hakata jalaga kaapima, kui talle miski ei meeldi. Kuna olen Tuire Kaimio raamatust teada saanud, et kui ma tema jalaga kaapimise ajal enda tegevuse lõpetan (seal oli küll teine näide, aga sama põhimõte), siis ta taipab, et jalaga kaapimisest on abi. Alguses ma seda ei taibanud, aga siis tuli meelde ja kohe proovisin. Ma küll ei saanud samal ajal, kui ta jalaga vehkis, seda pesta, aga lihtsalt hoidsin harja siis jala vastas. See aitas ja ta lõpetas kohe, kui sai aru, et sellise käitumisega pesemist ei lõpetata. Pärast valasin isegi ülejäänud vee ta jalgadele:P
Tallis kuivatasin ta jalad ja õlitasin kabjad. Määrisin ka haavasalvi ta armidele, mis on jubedamad.
Peale seda lasin tal õues paar minutit rohtu ampsida ja siis boksi. Seal tuletasime meelde, et boksist ei tohi väljuda, kui uks lahti on.
Seejärel panin talle künasse kuus porgandit, kolm kuivatatud saia kannikat ja viis suhkrutükki...oi, ta maiustas!:D

Kommentaare ei ole: