neljapäev, 25. oktoober 2007

Vahva õhtupoolik 24.10.2007







Eile läksime Janariga talli, Enge oli juba seal ja nad olid Raivoga just hobuseid toomas.
Kuna selle nädala kordetamised on tehtud, siis eile oli meil muude tõdede õppimise päev:D
Kuna mu hobusel on loll komme puhastamise ajal ringi tatsata, siis mõtlesin, et võtan ta välja puhastamiseks, ei seo kuskile kinni, aga hoian nööri otsa lõdvalt peos ja üritan teda niimoodi puhastada ja teda õpetada, et paigal peab olema.
Arvasin, et läheb suuremaks "kaklemiseks", aga ei olnudki midagi hullu...alguses muidugi hakkas uitama ja käis pea maas uuris kõike ja kõiki...aga pideva ja järjekindla keelamise järel sain ta selleni, et ta seisis väga ilusti paigal ja ma võisin ta ümber liikuda, ilma et ta astuks. Muidugi, kui tekkis mingi muu huvitav (loe: segav) faktor, siis ta jälle kukkus uurima.
Aga minu meelest esimese korra kohta ülihea:D
Siis läksime õue tatsama, Raivo tuli just kombainiga nurga taha ja mõtlesin, et tutvustan talle seda suurt elukat...aga minu suureks "pettumuseks" hobune isegi ei nuusutanud seda, teda üldse kohe ei huvitanud tõsiasi, et suuuur, kollane masin seal seisis, ta hoopis läks sõnnikupatarei juurde ja kakas sinna ühe hunniku tähtsa näoga juurde:D
Siis lasin ta Flikaga koos väiksesse koplisse, et poiskast ilus portreepilt saada, kuna Merka siis joonistab teda...aga ega ta siis mulle poseerida ei kavatsenud...tema kukkus rohuliblesid otsima:D Koplis andsin talle ka annuse küüslauku ja seda jälle porgandi sees...aga ta on ikka totu ka...kindlasti on sel halb maitse, aga ta käis ikka mul tükk aega peale seda järgi, et uut saada:D
Meie kõige suurem katsumus oli eile voolikuga jalgade pesemine:P
Ämbri ja nuustiku/harjaga oli ta juba sõber ja lasi ilusti pesta...aga ega eluaeg ei saa küürutama jääda sedasi:D
Ise hoidsin hobust, Janar hoidis voolikut...alguses lasime veel lihtsalt joosta ja kui poiss rahulikum paistis, siis hakkas Janar selle "jubeda" veega talle lähenema...
Mina kõrvalt õpetasin, et kui ta juba korra saab jalale veega pihta ja hobune ilusti on, siis peab kohe ära võtma jne...
Ja me saime hakkama!!! Ta lasi lõpuks oma esimesed jalad ära pesta ja ta seisis...nii hea meel on mul selle saavutuse üle..kuigi tagajalgade juurde ta meid veel ei last, on see ikkagi üks suurimaid saavutusi meil:D sest alguses ta ju pani täitsa putku meil kunagi:D
Premeerisin oma poissi viie priske porgandiga ja läksin rahulolevalt koju:)

2 kommentaari:

mrponi ütles ...

Nii andekas ideee on see porgandi sisse küüslaugu panemine:D peaks järgi katsetama :)
Igaljuhul hästi tublid olete! Aeg- ajalt ikka loen teie blogi:)

Lili ütles ...

Aitäh, aga jah...siiani on see porgandi-süsteem töötanud;)
Mina loen teie blogi ka:)