kolmapäev, 17. oktoober 2007

Õhtune söötmine 17.10.2007

Kuna Enge käis eile varem tallis ära (ma olin tööl) ja meil endal auto ikka katki, siis ma arvasin, et ei saagi talli. Aga Enge ütles, et ta läheb õhtul peale kuut veel Raftersit söötma ja ma võin siis kaasa minna...muidugi haarasin võimalusest kinni:P
Võtsin hobusele kaasa viis tükeldatud porgandit ja õuna samamoodi. Siis veel maisiõli ja küüslauguküüne. Arvasin, et kui pool küüslaugu küünt talle söögi sisse purustan, siis sööb ära küll...
Noo...tegin siis söögi valmis:D Panin ühte ämbrisse õunad, porgandid, ühe topsi kaera, paar saiaviilu ja purustasin poolt küünt küüslauku ka sinna sisse. Segasin veel läbi ka:D
Viisin talle ette, valasin natuke õli peale (ta oli veel nii kannatamatu) ja siis kui suure hurraaga sööma hakkas, siis avastas, et ei olegi hea:D
Natuke nagu sõi, aga mitte palju, rohkem ajas künast välja, mida ta ka tavaliselt ei tee ja hakkas siis heina nosima hoopis.
SELGE...nii heausklikult ma talle siis küüslauku anda ei saa:D Pean mingi muu mooduse välja mõtlema:P
Jätsin söögi siiski künasse, et äkki pärast võtab üht-teist, aga ei usu eriti ja arvan, et Raivo korjas pärast selle haisva jama sealt kokku:D

Kommentaare ei ole: