esmaspäev, 8. oktoober 2007

Tavakontroll 08.10.2007

Eile oli mul viimane haiguslehe päev. Mõtlesin, et helistan oma sõbrannale Mairitile, kas ta viitsib Rakvere poole tulla.
Ta jõudis umbes pool kolm ning ta tahtis Hanksi näha. Kuna ma polnud kolm päeva tallis käinud, siis otsustasin teha "tavakontrolli" ja hobuse nö üle vaadata peale Horse Show'd:D
Läksime siis talli. Olin show'lt hobusele valtrapi ostnud ning keskost ostsin valjad ja võtsin need kaasa. Porgandit, õuna ja saia võtsin talle nämmumiseks:)
Kuna valjad alles uued ja jäigad, siis kreemitasin need kohe üle ning proovisin siis poisile pähe, väga ilusad:)
Ega ma muud see kord tallis ei teinudki, niisama näitasin seal Mairitile hobuseid ja talli.
Pärast tegin hobusele mõnusa söögi, kus lisandusid õunad, porgandid, saiad ja paar pihutäit graanuleid, mis ma Horse Show'lt tasuta proovimiseks sain. Raftersile panin paar saiaviilakat ja porksi, et ta kadedalt pealt ei peaks vaatama. Nii hea oli vaadata, kuidas mu poiss maiustab:)
Pärast läksime Mairitiga veel sellesse talli, kus me kunagi koos sõitmas käisime ja rääkisime seal endise treeneriga juttu:)
Mõnus päevake oli vaatamata sellele, et pidevalt vihma kallas:P

Kommentaare ei ole: