teisipäev, 30. oktoober 2007

Varajane pimedus 30.10.2007

Läksin eile kohe peale tööd talli, Janar jättis mulle ekstra sellepärast auto! Juba poole nelja aeg töö juures vaatasin, et hakkab hämarduma, see kella keeramine on õhtupimeduse ikka eriti varajaseks toonud:S
Kui ma enne poolt viit sinna jõudsin oli juba täitsa parajalt hämar ja Raivo viis parajasti maneeži valgustust sisse, ütles veel, et püüab viimaseid valguskiiri, et asi valmis saada, sest enam ei saa õhtupimeduses midagi väljas teha. Siiski aitas ta mul oma töö kõrvalt ruttu hobused ära tuua.
Puhastasin kiiruga hobuse ja läksin talli juurde liivaplatsile kordet tegema. Ei kavatsenud üldse kaua teha, kuna pimedaks hakkas minema ja Rafters oli sees väga närviline.
Ka minu poiss oli kordel väga actionit täis, mitu korda tegi kiirendusi ja üldse jooksis väga närvilist traavi, eks ikka seetõttu, et Rafters sees kisas. Kuna Hanks talle ka vastu kisas, siis Rafters läks veel rohkem närvi ja sai kuidagi boksist välja! See oli minu süü, kuna panin Hanksi boksi ukse talle ette, aga välja tulles, et kinnitanud välimist ust ja eks ta siis pusserdas ja närveldas selle seal lahti. Ehmatasin hirmsasti, ta jooksis talli taharuumi, aga õnneks oli Raivo sealsamas lähedal ja reageeris kiiresti ningi viis ta tagasi boksi.
Sel ajal minu opskin muidugi jooksis nagu segane kordel.
Lasin tal ka teistpidi natuke joosta ja rahuneda, siis jalutasime ja viisin ta sisse ära! Mingi 10 minti olime väljas ja selle ajaga jõudis ikka juba väga ähvardavalt pimedaks minna:(
See oli ka meie viimane õhtune välitrenn ma arvan, edaspidi oleme juba maneežis.
Pärast andsin talle porgandeid ja maisiõli ja jätsin ta nosima. Ka Raftersile poetasin paar porgandit, et ta pealt ei peaks vaatama;)

Kommentaare ei ole: