esmaspäev, 22. oktoober 2007

Kahe-poole aastane:) 22.10.2007

Eile sai mu hobune siis täpselt 2 aasta ja 6 kuuseks:) "Tähistama" me seda ei hakanud, kui kolmeseks saab, siis teeme suurema porksi-peo:D
Ühesõnaga oli eile suht tavaline päev...
Läksime Engega poole viie paiku talli. Enge läks Raffiga sõitma ja mina tegin oma kutile kordet natuke.
Tal olid eile jälle energia ülejäägid ja tegi alguses ikka päris mitu kiirendust kordel:P
Lasin tal mõlemat pidi traavi joosta, kokku umbes 10 minutit ja siis tegime ka paar galopile tõstet. Justnimelt ainult tõstet...sel korral tuli juba esimene katse välja ja umbes kolm tõstet tegimegi. Kui ta ilusti õigest jalast läks, siis lasin umbes ringi-pool teist joosta ja siis võtsin ta jälle traavile.
Seda tegime hästi pika korde otsas, sest tal ei ole ju veel õiget tasakaalu ja välja kipub ta ka vajuma. Oligi nii, et kuna ta välja tahtis vajuda, siis ma lasin kordet talle kogu aeg järgi ja liikusime ühest platsi servast teise ja see lõppes sellega, et kogemata jäi Hanksi teele mingi 30 cm "takistus":D ja ma ei tahtnud teda sakutama hakata ja veel vähem, et ta takistuse posti kukkumise järel ehmataks ja ma lasin ta lahti:D Ta hüppas nii ilusti sellest üle ja ta jooksis galopis küll teise platsi serva,aga õnneks ta annab kätte ennast kohe...
Lasin tal siis korra veel kordel kaks ringi traavi sörkida, et talle ei jääks vale mulje, et kui lahti saab, siis saab kohe koju;)
Läksime peale pisukest jalutamist talli, lasin ta kohe boksi ja kreemitasin ta valjad ära:)
Kui Enge platsilt tuli, siis ta lasi Raftersil ilusti ära kuivada ja siis andsime neile veel süüa.
NB! Sain eile teada, et neljapäeval (18.10.2007) sai mu poiska oma baasvaktsineerimise teise süsti, nüüd siis hakkab iga poole aasta tagant saama!

3 kommentaari:

grets ütles ...

Palju õnne siis! :)

Ingrid ütles ...

Meie poolt ka palju õnne! ;)

Lili ütles ...

Tänud kõigile:)