neljapäev, 4. oktoober 2007

Varajased 04.10.2007


Täna olime me varajased, sest läksime Engega juba hommikul kell 10 talli:)
Me küll lootsime, et hobused ei ole veel koplisse viidud, aga sinna jõudes avastasime, et ikkagi olid:D
Nu siis pidime kolm hobust korraga koplist koju saama, Enge võttis Raffi ja Flika ja mina Hanksi. Alguses nad muidugi arvasid, et praegu ei ole üldse õige aeg koju minna, aga õnneks Hanks on selles mõttes "totu", et annab ennast alati kätte...mulle kasulik muidugi!:)
Enge sõitis, mina jälle poiskaga kordel:) Otsustasin täna paar minutit kauem teha ja kõik sujus hästi, kuni vana loll koer Tamme arvas, et peab Hanksil korde rajal jalus tolknema. Hanks vihastas ja sööstis pea maas koera poole:D Tegi paar suurt hüpet...ma juba mõtlesin, et nüüd tõmbab käest ära (pärast sain teada, et ka Enge arvas, et tõmbab minema:D), aga ohh seda imet...poiss ei teinudki midagi hullu...korra, kui ma Tamme poole veel piitsaga vehkisin, siis Hanks tõusis ka galoppi, aga jäi ilusti ringile:) Tubli poiss!:)
Huvitav on see, et ühte pidi poiss oskab korde ringil peatuda, teist pidi mitte:D Aga lõpuks saime ka sellega hakkama. Siiski ei teinud me "trenni" kauem kui 10 min.
Siis pesin Hanksi jalgu...mõtlesin, et tuleb jälle suurem harja ja jala sõda, aga ei...poiss tõstis vaid korra oma jala üles, aga kui ma harja siiski tal vastas hoidsin, siis langetas selle kohe ja lasi lõpuni väga rahulikult pesta:) Hea tunne oli kohe, et olen midagi saavutanud.
Siis õlitasin kabjad ja lasin kutil õues mahlakat rohtu ampsida...
Kui Enge trenni lõpetas ja sisse tuli...siis tegin oma poisile hullu söögi...porgand-õun-sai-suhkur (viimast muidugi väga vähe). Ei andnud talle enne kätte, kui Enge Raftersile ja oi, nad siis nosisid, nii hea oli vaadata:)
Nüüd siis kolm päeva talli ei lähe, kuna iga-aastane üritus Tallinn International Horse Show ootab!:D Olen põnevil ja kavatsen seal kolm pikka päeva veeta:)

Kommentaare ei ole: