teisipäev, 23. oktoober 2007

Tibi platsil 23.10.2007

Kuna eile mul eriti palju aega ei olnud, siis kiirustasin kohe peale tööd talli, et Hanksile korde ära teha. Meil nüüd plaanis nii, et kaks korda nädalas korde ja järjestikustel päevadel, siis saab ta ülejäänud nädala niisama olla:P
Puhastasin hobuse ruttu ära. Mõtlesin, et kuna olen kordet iga kord sarnaselt teinud, siis teeks täna midagi teistmoodi...ja panin talle valtrapi selga ja tekivööga kinni:P aga seda alles peale esimest traavi.
Eile oli kõik natuke teistmoodi...me läksime kolmekesi hobustega platsile...mina-Hanks, Enge-Rafters ja Lisete-Flika. Kuna tšikk Flika oli ka platsil, siis oli Hanksil nii palju vahtimist:D
Kuna ma poisile valtrapi selga panin, siis Enge hoiatas mind igaks juhuks, et ma ettevaatlik oleks, kuna me ei teadnud, kuidas ta reageerida võib...aga ta ei teinud teist nägugi:D Hullult tubli opskin oli...galoppi me eile ei teinud aga lasin tal traavis üle ühe maalati astuda, sellele ta ka suurt tähelepanu ei pööranud:)
Jalutasin siis paar minutit ja läksime talli ära, andsin talle ruttu küüslaugu porgandiga sisse ja porgandi-kaera-saia-maisiõli segu ka ette ja ära me tulimegi:D

Kommentaare ei ole: