teisipäev, 7. august 2012

Esimene korde.

Eile ma talli ei jõunud, nagu arvata võite, sest vastasel juhul oleks siia midagi juba ka kirja pandud. Eile tulid meile paari tunnise ette helistamisega Saaremaalt sõbrad külla ja talliminek jäi seetõttu ära. Vihma muidugi kallas ka mõnusalt ja ega seal midagi suurt teha poleks saanudki. Täna aga tegin Happyle siis esimest korda "trenni":P Koplisse järele läksin talle, siis K. rääkis, et eile oli Pups korralikult mudavanni teinud, nii et hobune oli kõrvadest sabaotsani mudane. Koplis vaatas mulle aga vastu puhas hobune, K. oli ta täna enne õue viimist juba üle käinud ja suurema muda maha küürinud. Mul jäi siis üle ainult lakk mudast puhtaks kammida ja hobune natuke ka üle käia:) Panin valjad pähe ja kaitsmed peale. K. arvas, et poisid tuleks sõiduplatsi kõrvalt koplist igaks juhuks ära tuua, sest muidu nad võivad kõige aiaga uut elanikku uurima tulla. Poisid koliti siis igaks juhuks teise koplisse ringi. Platsile liginedes arvasin ma ise, et tuleb samasugune ähh ja puhh olek ja iga krõpsu peale sööst nagu esimesel korral, aga Happy oli üllatavalt rahulik. Natuke jalutasime käekõrval ja siis võtsin ta kordele. Ta oli megatubli, ei mingit paanikat ja kartmist, natuke vaatas ringi ja ühe puki tegi ka, kui seljaga kanade poole oli (selgitan siis siinkohal natuke neid kanu, muidu ei saada aru, mismoodi need kanad igasse trenni puutuvad: nimelt on meie trenniplatsi tagumises servas majapidamine, kus paralleelselt aiaga jookseb täpselt meie sõiduplatsi kõrval kanade jooksu/jalutusaed. Seal nad siblivad edasi-tagasi, lehitavad tiibu ja kukk kireb. Hobune teatavasti arg loom ja sellised kaootiliselt ringisebivad tiivulised erksama meelega hobusele just peale ei lähe:D), aga ülejäänud aja jooksis täiesti rahulikult ja lõdvestunult traavi. Tegin kummalegi poole umbes 10 minutit ja arvasin, et sealkohal on paslik tänaseks see trennihakatis lõpetada. Hobune oli tubli ja mina sain enesekindlust juurde:) Järgmine kord siis juba sadul ka selga ja kui kõik hästi läheb, siis äkki isegi:P Talli jõudes vaatasin, et Pupsi kabjad nii paksu liiva kihi all, et proovin ära, mis ta voolikuga pesemise kohta arvab. Pesuboksi teda viima ei hakanud esimesel korral, kuna ma ei tunne hobust ja ei tea, kuidas ta sellesse suhtub, nii et pesin õues, aga hobune oli tubli nagu ikka ja lasi kenasti selle voolikuga toimetada:) Jalad puhtad, panin ta boksi. Plaanisin ta ikka koplisse tagasi viia, aga siis hakkas vihma sadama ja ikka nii korralikult, et ei tahtnud teda õue ligunema viia ja jätsin tänaseks sisse. Panin natuke müslit ja kuivikuid ette ja korjasin asjad kokku. Hiljem jutustasime veel niisama ja tekkis üks kreisi idee, mille ma juba ammu K.-le välja käisin, aga siis ta ei võtnud vedu. Täna hakkas teema arenema ja loodame, et sellest tuleb ka midagi!;) Üldiselt, ma olen rahul, kohe väga! Nii hea tunne on...mul ei ole küll isiklikku hobust, aga tunne on sama, sest ma tean, et ma lähen talli ja ta ootab mind ja see on kuradi hea tunne! Muideks on mul üks teemaväline küsimus laiemale ringile. Miks ma ei saa blogis taandridu kasutada. Ma võin neid mitte panna või panna, ikka on kogu jutt ühes jorus ja mind ennast nii häirib see.... Ehk keegi oskab aidata?

Kommentaare ei ole: