pühapäev, 12. august 2012

Happy teeb pulli.

Laupäeval ma ikkagi käisin tallis, koos Mairitiga, ta oli mulle fotograafiks. Hobused olid sees, K.-d ei olnud tallis. Arvasin kohe, et kui Pups on sees olnud, siis tuleb sealt nii mõndagi pulli. Panin ta valmis ja läksime platsile. Valmistusin ka selleks, et lähen selga, aga see jäi ära:P Ta oli kuni galopini täitsa tore:D, tegi kõik, mis vaja ja tundus täitsa mõnus loomake, Mairit veel kiitis, et ei tee ju miskit pulli. Traavid mõlemale poole tehtud, hakkasin siis galopile tõstma. Noo ikka mõnusad pukid tulid sealt koos kiunatustega. Ütlesin kohe Mairitile, et näe, vara hõiskasid, et pulli ei tule:D Lõpuks siis sain ka sellise ilma pukkideta galopitõste vasakule poole tehtud. Teisele poole tuli selline väike pukike ka ikka ära, aga jooksis palju paremini ja peale paari ilma pukkidega galopitõstet lõpetasime trenni positiivselt. Mul tekkis hirm, ma tõesti ei julenud sinna selga minna:
Ühesõnaga peame rohkem kordel tööd tegema enne, kui ma ennast sinna selga tapma lähen:D Ma ei ole hetkel tõesti nii heas vormis, et seal selliste pullide peale seljas püsida. Muidu aga väga nunnu mära!:)
Eile ma tallis ei käinud, olid pikad sõidud hoopis Tallinnas ja selle lähiümbruses. Täna loodan õhtul jõuda.

Kommentaare ei ole: