neljapäev, 30. august 2012

Nii ja naa.

Kaks päeva jäi jälle erinevatel põhjustel vahele, eile aga käisin õhtul tallis. K. oli T.-ga platsil, käisin ütlesin ruttu "tere" ja läksin Pupsi valmis panema. Ta lakkus mu kaela...ma ei tea, mida ta sealt leidis, higist soolane (olin ausõna sama päeva hommikul pesemas käinud:P)?:D Mitte küll palju, aga paar korda lasi keelega üle, kui teda puhastasin. Läksime platsile, T. oli väga rahul, et keegi tuli, sest vahtis silmanurgast kogu aeg Pupsi, tallis on nad kõrvuti, koplis nad käivad eraldi, nii et vahtimist oli:P Happy oli rahulik, vaata, et liigagi, oli tegu teda edasi liikuma saada, lõpuks ikka hakkas ilusti jooksma, mitte ei sammunud ühe koha peal. Kui T. galopiga alustas, siis korra lehvitas peaga, justkui tuleks sealt nüüd midagi enamat, aga minu kõvahäälse "Ei!" peale ta jättis oma tegevuse. Palju kordel ei hoidnud, ei näinud mõtet, mis siis, et ta oli 2 päeva lebotanud koplis, aga ta oli mõnus sonsu. Läksin selga. Kohe sammus hakkas ilusti ratsmele järele sirutama ja ei olnud üldse "tagurpidi". Mõnel korral ikka viskas pea üles ka, aga arvan, et need pigem minu enda tasakaalu jms probleemid, mis tema peal välja tulevad. Trenn oli nii ja naa. Ses suhtes, et ta oli mõnus ja lõdvestunud, aga rütmist ei olnud algul haisugi, ei tea, kas nüüd peaksin hakkama kaera kogust tõstma, sest hobune justkui ei viitsi liikuda. Eest pm ei teinud midagi, hoidsin lihtsalt ühtlast pehmet kontakti, tagant oli tükk tegu, et peale sõita, lõpuks hakkas välja ka tulema ja saime traavi juba pikemaks:) Kaua ma ei jaksanud sõita, sel "toredal" põhjusel, et ma olen tõbine, selline korralik nohu on kallal ja pea on nii paks, kuidagi nii ruttu võttis võhmale. Kokku olime platsil umbes kolmveerand tundi. Hiljem tallis uurisin ta kapju ja raudu, kas kõik ikka korralikult all püsivad... Ma ei saa aru, kui kaua saab ühte seppa oodata:S Õnneks püsivad ja kabja serv pole ka üle raua kasvanud, aga no 19ndal sai 2 kuud neil teise-ringi-raudadel juba all oldud, võiks nagu lahti saada neist juba... Täna lähen ka, reedel üks üritus ja talli ei jõua. 8ndal on Säreveres araabia hobuste näitus, lähen sinna vabatahtlikuks:)

Kommentaare ei ole: