pühapäev, 26. august 2012

Rahul!

Täna läksin talli veidi sellise negatiivse hoiakuga, mis on tegelikult väga vale ja paha, aga mul lihtsalt oli natuke kehv päev. Pere oli kaasas, Lisanna oli tubli ja magas terve see aeg vankris, Romet toimetas tallis ja mängis issiga jalgpalli. K. tegi just Pupsi boksi ja seetõttu ootasin natuke enne, kui ta sisse tõin. Panin ta valmis ja läksime platsile, mis oli täna nii vastik libe ja plägane. Happy oli väga mõnus kordel, mõtles kaasa ja kuulas, mida nõuti. Galoppi ma ei hakanud nõudmagi, ei tahtnud, et ta külje maha paneb. Otsustasin, et saagu, mis saab, lähen selga:D Oi, ma jäin rahule temaga täna! Alguses küll oli paar minutit natuke pea püsti, aga väga ruttu hakkas ilusti tööle ja muutus täielikuks "kahe-sõrme hobuseks". Olin platsi "kuivemal" poolel, tegin kogu aeg suunamuutusi, volte, kaheksaid, peatusi, paar korda taandamist. No nii hea oli sõita, kogu aeg rääkisin temaga ja kiitsin, ei tea, kas ta aru ka sai:D Loomulikult ei olnud trenn ideaalne ja vigadeta, ma tean, mille kallal ma pean töötama ja vaeva nägema. Esiteks see, et meie rütm säiliks (siin hakkab mängu tulema treeningpüramiid) ja sealhulgas jookseks ta veidi pikemat traavi (hetkel jääb natuke nagu miskit vajaka selle koha pealt, seletada ei oska, aga edasi liikumisest jääb nagu puudu:D) ja teiseks see, et kontakt hobusega oleks pidevalt hea ja ühtlane. Hetkel kipub see veel veidi kaootiline olema, aga kõik on palju paremaks muutunud. Mõlemad miinused tulenevad ainult ja ainult minust endast, enda kallal pean töötama, hobune teeks, kui ma oskaks ja/või suudaks nõuda. Pean hakkama ise mingit jõusööta sööma vist:D Galoppi ei teinud ratsa ka, sest tundus natuke ohtliku mõttena, mitte üldse hobuse mõttes, vaid plats ei lubanud. Koolisõidukliinikusse ma temaga sel korral ei lähe. Tunnen ise lihtsalt, et mina ise ei ole selleks valmis. Plaanis on meil enda talliski järgmisel aastal midagi sellist korraldada, selleks ajaks plaan ennast ja Pupsi ka "valmis saada"!:) Ja pilte ka siis...eilsest:
Ratsutamisest pole endiselt veel pilte, aga rääkisin täna sõbrannaga, et ta tuleks mingi päev kaasa meist pilte tegema:)

1 kommentaar:

Liinu ütles ...

Tublid tüdrukud :)