laupäev, 18. august 2012

Teine asi kohe.

Täna sain talli kahe paiku. Tõime Pupsi ja C. sisse. Vahetasin seejärel riided, enne seda veel rääkisin mingi 20 mintsi oma vennaga juttu telefoni teel, ta on sõjaväes and I miss him so!:) Läksin siis Pupsi puhastama, pidime koos K.-ga sõitma minema:) Pups oli nii rahul ja rahulik, tukkus lausa mul seal boksis. Panin ta valmis, ka kõrvad pähe, sest hirmsasti oli kärbseid. Kõik sujus hästi, võtsin ta alguses kordele, ta oli nagu üks tori maasu olema peab:D Jooksis lönta-lönta... Lasin ikka mõlemat pidi natuke traavitada ja otsustasin siis, et ta on täitsa paras aeg talle selga ronida. Alustasin kohe traaviga, hobune oli pea püsti ja kramplik, lasin ta eest pm "vabaks" ja sõitsin palju tagant peale, siis hakkas nagu juba töötama ka ja edasi liikuma, tundsin, et hobune hakkab lõdvestuma, siis hakkas ta vaikselt ka ratsmesse tulema. Tegime palju volte ja suunamuutusi ja kaheksaid ja üleminekuid ja kõike muud, mis kasulik. Ta oli nii ja naa, mul on natuke raske teda edasi sõita, seetõttu oli mul stekk ergutamiseks kaasas, see toimis juba vastu pannes. Siis küsis K., kas ma tahan C.-d proovida. No ega ma ära ka ei öelnud:D Vahetasime siis hobuseid. Mina traavitasin natuke C.-ga, kes on ka teoreetiliselt tori hobune, aga praktiliselt on ta isa Casanova:D Pisike hobune, umbes 10 cm madalam, kui Pups ja selline ponisammuga, aga ülimugav sõita:) K. jälle kurtis, et suure hobuse samm on hoopis teine ja raske harjuda. No said kenasti hakkama, alguses oli Pups pea püsti ja nii, aga hakkas tasapisi järele andma. K. küsis, kas võib galoppi ka proovida. Ma kiitsin aga takka, sest tean, et minu võhmast on selle hobuse trenniks nii kui nii praegu puudu, nii et andku minna:D Tal oli alguses natuke raske teda galopis hoida, sest Pups tahab pidevat edasi sõitmist, aga mõne katse järel hakkas juba täitsa hästi välja tulema ja K. arvas, et täitsa hea hobune on:) Hobuseid me enam tagasi ei vahetanudki, K. tegi Pupsiga trenni lõpuni, mina lebotasine C. seljas:P Hiljem jalutasime ühe tiiru talli juures ja märade koplis ja jäime mõlemad oma hobuste ja trenniga ülirahule!:) K. arvas, et võib teinekordki Pupsiga sõita:) Homme ja ülehomme on plaan ka talli minna, kui ainult ilm täitsa alt ei veaks. Homme aga lähen hommikupoole oma kallist venda vaatama ja talli alles õhtupoolikul.

Kommentaare ei ole: