pühapäev, 5. august 2012

Pups tutvus sõiduplatsiga.

Täna käisime taas terve perega tallis. Katile andsin ka teada, et läheme, sest tal oli soov tulla hobust vaatama:) Hobused olid juba väljas, mina vahetasin riided ja läksin Pupsile koplisse järele, et talle talli ümbrust ja sõiduplatsi veidi tutvustada. Ega ta väga vaimustuses just polnud, et koplist lahkuma pidi, samas andis ennast siiski ilusti kätte...kui olin talle leivakuiviku suhu pistnud, siis said teised ka aru, et nänni antakse ja kukkusid ligi pressima, siis veidi "kiunatati" vastamisi. Sain siiski ilusti koplist välja temaga. Nooh, liivaplatsil ärevust jätkus:D Ta oli mul alguses jalutusnööriga ja mul ei olnud kindaid, aga K. pakkus kohe, et toob mulle korde ja kindad kätte igaks juhuks, sest hobune oli nagu tiksuv pomm, iga kell valmis sööstma!:P Võpatas iga asja peale, tegi kohe mõne traavisammu käe kõrval jne. Aga mitte mingit käest ära kiskumist vms polnud õnneks. Kui K. korde tõi, siis lasin ta vabamalt enda ümber liikuma, siis ta ikka puhises ja tegi traavi paar ringi ümber minu, aga rahunes ruttu ja jäi sammu. No naabritädi oli hirmus ja lehm ja traktor ja naabrite suur koer ja rippuv/tuules lehviv pesu ja no KANAD, need olid lausa kiskjad:D Platsi tagumine serv, kus kogu see naabrite elumaja ja majapidamine kõige sellega on, oli ikka vägagi hirmus, hobusel oli kanu eemalt vaadates iga närv ja lihas nii erk, et iga kell punuma pista, kui kana ründama peaks:D Aga ise ta samm sammu järel kanadele ligemale astus, ma ei sundinud teda ennast ületama, ühel hetkel sain aru, et täna ta ligemale pole valmis minema ja siis jalutasime veel niisama mujal platsil. Lõpuks hakkas ta siis rahunema ka ja limpsas mokkasid ja puristas, lasi kõrvadest selle suure pinge välja:D Tal sellest suurest ärevusest tulid lausa veresooned kaelal ja rinnal nähtavale:D Natuke rahunenuna tegime veel paar pisikest tiiru ja hakkasime siis talli poole liikuma. Suurt traktori käru ja presendi all olevaid laudu vaatas natuke kahtlevalt, aga ei mingit paanikat, tuli ilusti minu järel edasi. Viisime ta koplisse tagasi teiste juurde. Kusjuures, terve selle aja, kui ma Pupsiga platsil olin, kisendas C. koplis teda taga, Pups õnneks vastu ei karjunud. Vahepeal korjasin kaitsmed kokku, need olid lõpuks ära kuivanud, viisin vihmatekid õue kuivama (natuke niisked veel pesemisest, sest tagumises tallis, kus hobuseid ei ole ja uksed/aknad kinni on, õhk nii hästi ei liigu). Otsustasin, et teen sadula ja valjad sadulaseebiga üle. Valjad tehtud, helistas Kati, et tema nüüd hakkas tulema. Vahepeal siis käisime temaga hobust vaatamas koplis ja siis tuli välja, et Pups indleb täiega. Helistasin ka Liinule ja küsisin, et kas Pups on indlevana väga "segane", aga Liinu ütles, et ta pidi just leplikum olema sel ajal. K. teeb Pupsi boksile ka sildi, siis on kõigil ühtemoodi!:) Kati läks ära, siis tegin ruttu ka sadula seebiga üle ja tulime tulema, sest preilil tuli nii uni ja ka Rometil hakkas uneaeg liginema. Homme lähen vist siis üksi ja peale mehe tööd. Plaan ikka veel natuke platsil tuiata ja tutvuda, sest muidu oleme esimesel ratsasõidul mõlemad lennus!:D

Kommentaare ei ole: