neljapäev, 9. august 2012

Pups sai naha märjaks.

Sain täna ka ikka talli, läksin bussiga, pärast tuli Janar läbi ja võttis peale. K. oli E.-ga platsil, mina läksin riideid vahetama ja Pupsi koplist tooma. Esimene kord, kui ma täitsa üksi talle järele läksin, aga sain ilusti hobuse kätte ja mulgust välja, C. ja L. ei pressinud üldse peale. Pups tuleb juba väga vahvasti mulle koplis vastu:) Puhastasin ta ära ja jäin siis ootama, millal teised platsil lõpetavad. Suures entusiasmis panin endale enne platsile minekut säärised peale ja kaska pähe, et lähen ka selga. Enne veel arutasime, et ega Pupsi see vist ei häiri, kui nemad S.-le vabahüppeaias vabakaid teevad. Noo, Pups oli täpselt seni väga rahulik ja koostööaldis, kui S. hüppama hakkas. Pups pukitas ikka kenasti kohe:P See hirmutas mu vähe ära ja seetõttu ma täna selga ei läinudki. Tegin hoopis kordel ühe korraliku trenni talle. Trenn kestis kokku umbes 30 min tegelikult, aga naha sai ta siiski märjaks. Tegin sammult-traavile ja vastupidi ning traavilt-galopile ja vastupidi üleminukuid. Ei saa kurta, tuli täitsa ilusti välja, kui välja arvata need vahepealsed pukid ja tagant üles panemised, kui S. hüppas või latti kolistas. Pärast naersime, et ma olen veerand torti võlgu, sest K. arvas, et kui ma oleksin selga läinud, oleksin ma ilmselt ka alla kukkunud:D Ma tegelikult ise arvan, et mitte, sest tihti on hobused kordel küll vallatud ja pukitajad, aga kui ratsanik sadulas, siis on nad kontrollitumad ja rahulikumad. On mul selles suhtes õigus, Liinu?:D Pärast jalutasin teda pikalt, et ta korralikult maha jahtuks. Jätsin ta sisse, panin enne ära tulekut veel natuke müslit nosimiseks. Pups sai endale ka täna boksisildi, samasuguse, kui teistel, nii tore:) Nina peale määrisin natuke Helosani, sest roosa ninaots on ilmselt päikese ära kõrvetatud. Oli juba saabudes selline. Mis siis veel...aa, seppa ootame, kuigi natuke on veel aega nende raudadega, aga Reimo pidi juba kolmapäeval tulema. Mis siis ikka, peame edasi ootama. Sel korral, kui tegemiseks läheb, siis vist ainult värgime. Edaspidi siis vaatame, kuidas vajadust on. Täitsa võimalik, et ma ei lähe nüüd kolm päeva talli, aga miski ei ole kindel, vb tuleb laupäeval suur tahtmine seal siiski ära käia:P

2 kommentaari:

Liinu ütles ...

Muide..see Pupsi puhul tavaline, et kui teised hüppavad, siis ta läheb äksi täis, eriti kui ta pole ise kaua hüpanud :D Ükskord kukkusin isegi alla sellepärast, et teisel hobusel tuli latt maha ja Pups ehmatas..aga ma olin juba sellises lebos asendis..ei hoidnud kuskilt kinni ka ja potsti all. Samas ma usun, et ta seljas jälle mingeid pukke ja asju ei tee..pigem on selline vuh vuh lihtsalt ja tuleb olla natuke tähelepanelik seal seljas sellel ajal kui teised hüppavad ;) Mitte nagu mina rumal, lebotasin seal :D
Ja kui mõnikord viitsimist on, siis võid ka Pupsile vabakaid teha..talle meeldib hüpata :) Olge tublid :)

Lili ütles ...

Mõtlesin ise ka, et võiks talle vabakaid teha millalgi, sest ise ma suur hüppaja pole ja kui tal see kirg on, siis pangu vabakatel neid põkse:P Ma enam teinekord samal ajal temaga platsile ei kipu, kui teised kõrval vabakaid teevad. Muus osas oli ta väga tubli, mõtlesingi juba, et lähen selga, sest käitus väga ilusti kordel. Siis nad tulid aga vabahüppeaeda hobusega ja nii, kui S. hüppama hakkas, oli Pups ka lennus:D