teisipäev, 21. august 2012

Pühapäevast ja muust.

Ei ole saanud blogi kirjutada. Käisin Pupsi juures viimati pühapäeval, põhjuseks see, et mu väike tütar jäi pühapäeva õhtul kõrgesse palavikku ja on seda siiani. Midagi muud tal viga ei ole, üleeile veetsime 3 h ka EMO-s, kus tehti analüüsid ja need olid korras. Tegelikult täna palavik üle 38 pole läinud, see juba täitsa hea tulemus. Endal oli mul eile selle suure pinge peale viimase aja üks hullemaid migreenihoogusid, ikka nii hullult, et täna veel käpp väriseb ja pea uimane:S Väike piiga haigena kellegi teisega peale minu ei lepi ja pole südant jätta ka... Aga pühapäevast siis: oli üsnagi hea ratsatrenn. Platsile läksin, siis olime üksi ja võtsin ta ikkagi enne kordele. Korra karjus ka, aga oli muidu rahulik ja käsitletav. K. tuli B.S.-ga platsile, siis läksin ise ka selga. Pups oli igati mõistlik, kuigi nagu ikka, alguses veidi kramplik ja pea püsti. Traavitades ja igasuguseid üleminekuid ja volte tehes hakkas järele andma ja muutus eest juba ka väga heaks. Suu vahutas ja hobune oli mõnus pehme sõita. Mõtlesin siis, et teen galoppi ka:) No esiteks oli teda raske tõsta galopile, asi on minus ja ainult minus, sest oli aru saada, et Pups ei saanud aru, mida ma seal seljas omast arust teen:D Lõpuks saime ikka mõne galopiletõste ka kätte, aga ma olin selleks ajaks nii väsinud, et galopis ma teda pikalt hoida ei jaksanud. Jäin siiski trenniga väga rahule, olime mõlemad lõpuks väsinud. Jalutasin ta ära ja viisin sisse. Mul oli juba suht kiire, trenn oli pikale veninud. Panin Pupsile enne ära tulekut veel müslit ette. Oli kindel plaan esmaspäeval minna ja rohkem galopiga tegeleda, aga ei läinud nii, kuis soovisin, nüüd on Pups seisnud ja kardan, et see, mis ma siiani saavutanud olen, on suht nullitud:( Ei tea veel hetkel ka, millal sinna jõuan. Kui täna mitte, siis loodetavasti homme.

Kommentaare ei ole: