kolmapäev, 8. august 2012

Esimene ratsasõit.

Eile ma blogi täita ei jõudnud enam õhtul, sest jõudsin tallist koju alles üheksa paiku õhtul ja oli vaja lapsi hakata magama panema. Eile, kui talli läksin, oli kaks hobust parajasti platsi peal ja seetõttu otsustasin, et enne välja ei lähe Happyga, kui nemad tagasi tuleval. Puhastasin ta ära ja ootasin siis, kuni nad lõpetasid. Pups on kuidagi väga rahulikuks muutunud, lausa nii rahulikuks, nagu oleks tunne, et ta on selles tallis aastaid elanud. Suhtleb, paneb nina vastu kõrva, kui jalgu puhastan jne. Hästi armas on ta!:) Kui nad sisse olid tulnud, siis otsustasime, et K. tuleb samal ajal S.-ga platsile, kui mina Happyga lähen. Panin Pupsi valmis ära, ka sadula selga, et kui kordel kenasti käitub, siis lähen natukeseks selga ka. Ta oli kordel vana rahu ise, K. lausa kommenteeris, et kas nii rahulik ongi nagu iga päev käiks platsil:D Ainult korra ta justkui viskas pead ja tegi mingi sellise kiirenduse, justkui tahaks miskit huvitavat korda saata, aga rahunes kohe, kui see hetk mööda sai:P Tegin mõlemat pidi traavi, kokku umbes 20 minutit, vaatsin, et hobune nii sonsu ja läksin selga:) Ka seljas tegin natuke voldi peal traavi ja ta oli väga tubli, ma ei nõudnud talt midagi eriti ja lõpetasime varsti, sest ma olin tulemusega taaskord rahul. Järgmine ratsasõit on siis juba veidi pikem ja nõudvam:) Hiljem jalutasime natuke veel platsil, kuna K. ei olnud S.-ga lõpetanud veel. Ootasime nad ära, sest ei tahtnud S.-s, kui noores hobuses mingit paanikat tekitada sellega, et ma ühe hobusega platsilt ära lähen. Mul on tunne, et Happyle meeldib see tall ja eluolu, sest ta on väga kiiresti harjunud ja käitub igas olukorras kenasti. Tõstsin natukene kaerakogust tal, sest nüüd hakkame juba trennidega tegelema:) Kusjuures K. rääkis, et Pups ja C. on suureks sõbraks saanud koplis ja L. hoiab nüüd natukene omaette. Ühest küljest on ju tore, et Pups endale sõbranna on leidnud, teiseltpoolt aga natuke kahju L.-st, et C. uue karjaliikme endale paremaks sõbrannaks on arvanud ja tema kõrvale jätnud. L. aga pidigi olema suht selline omaette hoidja pigem. Meil on ühes väga lähedal asuvas tallis tulemas koolisõidukliinik ja mul tekkis ka väike selline hasart, et võiks osa võtta, aga miski ei ole kindel veel. Kirja ma ennast panen, aga see, kas lähen, sõltub siiski sellest, kuidas mul Pupsiga sujuma hakkavad trennid ja kuidas rahakott seda võimaldab:) Tallist on meil juba minemas 2 osalejat, kui mina ka lähen, tuleb suure tõenäosusega veel üks juurde, nii et tore saaks olema:) Ma veel ei tea, kas ma täna saan Pupsi juurde minna, homme kindlasti mitte, laupäeval vast saan, aga pühapäeval ka mitte. Eks näis:)

3 kommentaari:

Liinu ütles ...

No vot mis uudiseid ma loen, väga tore igal juhul. Ja kui rahakott lubab, siis mine kindlasti ;)
Ja see nuusutamisevärk..seda talle meeldib teha jah..nunnu eks ;)
Ta üldse nii nunnu :D
Tublid olete :)

Liinu ütles ...

Ja jään ootama teie ratsapilte :D

Lili ütles ...

Ta on armas jah:) Ratsapilte hakkab siis saama, kui keegi meist pilti teeb:D