laupäev, 4. august 2012

Kõik on hästi!:)

Hommikul 10ne ajal helistasin talli ja küsisin, kuidas hobusel läheb. Kõik oli korras, K. kiitis, et Pups on boksi kenasti puhtaks söönud, mitte libletki pole järel ja ka hommikune kaer oli ilusti ära söödud:) Vihma aga kallas lahinal ja me otsustasime, et enne ma talli ei lähe ja enne hobuseid välja ei lase, kui vihm üle on läinud, K. pidi mulle siis helistama ja teada andma. Kella poole 12 ajal siis vaatasin juba, et päike piilub ja tuli ka kõne K.-lt, et vihm on üle ja hobused saab välja tutvuma viia. Sättisime siis kogu perega talli:) Kõigepealt tervitasin kohe Pupsi, kes mulle väga uudishimuliku näoga boksist vastu vaatas, vahetasin riided, puhastasin ta ära (ta oli selja pealt saepurune, mis tähendab seda, et ta oli ka pikali olnud, mis omakorda tähendab seda, et ta tunneb seal võrdlemisi hästi!:)) ja viisimegi C. ja L. juurde koplisse. C. ja L. ei teinud alguses väljagi sellest, et keegi juurde toodi, kui aga Pups neile lähenes, siis tegi Linda tagumiku keeramise ja kiunatusega kohe selgeks, et ta ei ole sinna oodatud. Paari kiunatuse järel rahunes L. aga maha ja läks rahumeeli sööma, siis oli C. kord näidata, mis puust ta on:D Läks paar korda ja ähvardas natuke, aga Pups arvas targemaks eemale hoida ja läks uhke traaviga teistest eemale, et paar ampsu võtta. Mõni minut selline uurimine kestis, siis rahuneti maha ja söödi juba kõhutäit. Nii, et tutvumine möödas ja midagi ärevusttekitavat ei juhtunud. Käisin veel pärast ka vaatamas, aga siis oli olukord sama, kõik sõid:) Tallis panin kõik Pupsile kaasa pandud asjad omadele kohtadele, sain endale plastkirstu, kus kõike hoida saan. Kaasa sain pm kõik, mis vaja võib minna ja rohkemgi veel:) Tegin ka loomulikult pilte, panen siia paar pilti Pupsist, siis näeb Liinu ise ka, et hobu tunneb ennast väga hästi!:) Homme läheme siis talliümbruse ja platsi ja KANADEGA tutvuma:P

4 kommentaari:

Liinu ütles ...

Uhh silma võtab märjaks küll.
Aga olen rahul. Tean, et ta on heades kätes.
Porksi minu poolt talle :)

Helle ütles ...

Nii lahe:) väga hea meel:) ja kirjuta ikka samausinalt edasi eks:)

Helle ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
Lili ütles ...

Ma kirjutan siia täpselt nii tihti, kui ma Pupsi juures käin:) Ja porksi viin talle raudselt Su poolt, Liinu!:)