teisipäev, 14. august 2012

Tubli Pups!:)

Talli jõudsin kell 18. K. jalutas just S.-ga talli ees, olid tulnud vabahüpetelt. K. ütles, et neil üldse täna vabakate päev, nii et mul tekkis kahtlus, kas ma ikka saan Pupsile selga. No varustasin ennast siiski kaska jm vajalikuga, et selga minna. Sel ajal, kui ma riideid vahetasin, toodi Happy just sisse, oli saanud terve päeva väljas olla. See tõotas paremat trenni, kui laupäeval oli olnud:D Sel ajal, kui ma Pupsiga platsile läksin, tuli viimane hobune C. ka vabahüppeaeda. Pups oli rahulik. Jäin temaga sinna samasse ette vabahüppeaia lähedusse, et ta näeks ja kuuleks, mis seal toimub. Ta oli ülimalt tubli, käis nagu kellavärk:) Paaril korral üritas mingit kiirendust teha, aga ma käratasin kohe "EI!" ja siis ta jäi punnis silmadega traavi jooksma:P Nii et sellest hääle tõstmisest oli kasu ja rohkem ta midagi sellist ei teinud kah. Isegi galopile tõsted sujusid kenasti ja rahulikult, kuigi vasakule joostes tõusis paremini kohe esimese ütlemise peale, paremale pidi natuke rohkem utsitama, aga kui sain sellise ideaalse tõste kätte, siis lõpetasin kordel. Kokku oli seal siis mingi pool tundi ja oli näha, et ta on rahulik. Läksin selga. Enne veel ütlesin K.-le, et ta C.-ga nüüd kohe ära ei läheks platsi juurest, sel ajal, kui ma just selga lähen, sest muidu ei tea jälle, mis sealt tulema hakkab:P Aga ma jäin ülirahule Pupsiga! Alguses oli natuke krampis ja pea püsti, aga lõpuks juba jooksis ilusti lõdvestunult traavi. Tegin pidevalt volte, kaheksaid, suunamuutusi jne. Lõpuks oli lausa nii-nii hea, et kohe meeldima hakkas, aga lõpetasin varsti ära, sest olin saanud, mida tahtsin, ta jooksis kenasti lõdvestunult ja ratsmes ja oli üldse mõnus ja pehme:) Seljas olin siis mingi 15 min vast. Nahk sai märjaks mõlemal, ma olin kohe väga väsinud. Suured kiitused ja patsud ja natuke jalutamist ja viisin ta sisse ära. K. laenas mulle oma võrktekki, et saaksin Happyle selga visata, sest tal oli nahk sadula alt ikka suht märg, fliis oleks aga palju olnud selga panna. Määrisin Pupsi roosale päikeselt kõrvetada saanud ninaotsale Helosani peale, panin natuke müslit ette ja tulin selleks korraks rahulolevana tulema:) Hetkel ei tea veel homse kohta, kas lähen, aga loodan väga, et saan minna, tuli positiivne tunne tagasi!:)

1 kommentaar:

Liinu ütles ...

No näed :D
Mõnikord tasub seda hullu mära, kes kordel aint rodeotab, usaldada ka :D
Väga tublid olete :)