kolmapäev, 15. august 2012

Kiire talliskäik.

Täna leidsin lastele päeval hoidjad, aga aeg oli väga piiratud ja seetõttu oli talliskäik suht kiire. No tegelikult tegin suht sama, mis eile, aga natuke kiiremini, nii et väga huvitavat midagi rääkida pole. Tegin korde ette, korra üritas midagi teha ka, kui K. tuli mulle telefoni tooma (juu siis ehmatas, kui K. nurga tagant välja ilmus), aga käratasin peale ja jättis oma teo tegemata:P Läksin selga, alguses oli suht pähh ja krampis, aga lasi ennast ajapikku ikka pikemaks ja lõdvemaks. Njah, kaua sõita ei saanud, kuigi oleksin tahtnud täna pikemalt seljas olla, sest vend helistas, et ma siva teeksin. Tegin sama, mis eile, voldid, kaheksad jms, et pidevalt mõtlemisainet oleks, jooksis kenasti lõpuks:) Ta on nii nunnukaks ära läinud, hullult poeb oma ninaga ja on üldse selline väga suhtleja. Tunneb mind vist juba ära, sest täna talli jõudsin, siis tuli kohe boksi eesserva kõrvad kikkis ja silmad punnis uurima:) Talliskäik annab mulle ikka tohutult energiat ja positiivsust igapäevasteks toimetusteks, sest tunnen tihti, et ma olen "hullumas" lastega pidevalt ninapidi olemisest:P Ootan juba järgmist talliskäiku, aga arvan, et homme Pups puhkab.

Kommentaare ei ole: